Ons hoofdoel is sportief recreatief fietsen in groep

Alle info is hier en volgende pagina’s te vinden.

In “OVER ONS” kon je lezen dat er clubritten voorzien zijn elke woensdag en elke zondag. We hebben een A-, een B- en een C-groep met telkens een ander aangepast tempo per groep.

Het vertrekuur, zoals op het programma vermeld, dient stipt opgevolgd te worden. Vertrekplaats is steeds parking voor ‘Schoenen Van Herreweghe’, tenzij anders vermeld op het programma.  De aankomst is steeds in ons clublokaal ‘Cabana’.

Het bestuur stippelt de fietstochten uit met een bij benadering bepaalde aftand aangepast aan elke groep.

Op het einde van het seizoen worden de clubleden die het meest hebben deelgenomen aan de clubritten tijdens de ‘Kampioenenviering’ in de bloemetjes gezet. Het is meteen ook een eet- en dansfeest met discobar voor de hele club.

Het ‘drop-down’ menu van ‘Activiteiten’ vertelt meer over de ritten, de rittenkalender en andere activiteiten.