Lid worden

Doe je door je te registreren op onze webstek via de selectie “Registreren” in de navigatiebalk en gebruik te maken van het invulformulier.

Het lidgeld voor aansluiting van een nieuw lid bedraagt €160,0 en kan gestort worden op rekeningnummer BE42 7370 1469 6654 van Wielerclub Serskamp met als mededeling “Lidgeld 2024: Voornaam Naam”.

Hiervoor ontvang je als nieuw lid een wieleruitrusting (Korte broek, Trui KM, Trui LM, Windstopper en bedrukte Regenjas) + een verzekering lichamelijk letsel voor een jaar.
Deze verzekering geldt voor alle ritten gedurende het jaar die in clubverband of individueel buiten de club om gereden worden.
De verzekering dekt géén materiaalschade ten gevolge van een val of ongeval, noch diefstal van materiaal. Hiervoor dient u eventueel, en indien gewenst, zelf een afzonderlijke verzekering af te sluiten.

Het Wielerclub-Serskamp bestuur zal dan je aanvraag tot lidmaatschap verwerken en je account op de website bevestigen zodra het lidgeld werd ontvangen.

Om lid te blijven dient een kandidaat-lid zijn lidgeld te betalen vóór 1 januari van het jaar dat het toekomstige fietsseizoen vooraf gaat. Het lidmaatschap wordt jaarlijks betaald en geldt voor één volledig kalenderjaar ingaand op 1 januari en eindigend op 31 december. De jaarlijkse bijdrage is vastgesteld op €40,- en kan jaarlijks door het bestuur aangepast worden. Leden die hun bijdrage niet betalen binnen de voorziene termijn, worden geacht de club te willen verlaten.

Ook de bestaande leden kunnen zich als gebruiker registreren op de website door in de navigatiebalk naar “Registreren” te gaan en het formulier in te vullen. Enkel geregistreerde leden hebben toegang tot meer informatie op de website zoals de “Ride with GPS”-routes, rittenkalender, enz.

Indien er vragen zijn kan je terecht bij het bestuur van de club door contact op te nemen via “Contact” in de navigatiebalk of door een email te sturen naar: bestuur@wielerclub-serskamp.be

Fietskledij

Onze club beschikt over eigen fietskledij
Maten uitrusting:
Korte Broek
SMLXLXXLXXXL
Trui korte mouwenSMLXLXXLXXXL
Trui lange mouwenSMLXLXXLXXXL
WindstopperSMLXLXXLXXXL
RegenjasSMLXLXXLXXXL
Opmerking: het zijn nogal ‘kleine maten’, zij die gewoon zijn aan een L nemen beter een XL of zelfs XXL.

Nieuw vanaf seizoen 2024: