Wielerclub Serskamp

Wie zijn we?

Wielerclub Serskamp is een wielerclub uit het Oost-Vlaamse Serskamp. Ons belangrijkste doel is sportief recreatief fietsen in clubverband. We rijden elke woensdag en elke zondag een rit onderverdeeld in een A, een B en een C-ploeg. De A’s zijn de snellere, de B’s zijn de (iets) minder snelle en de C’s de minst snelle sportieve wielertoeristen. Het ‘drop-down’ menu van ‘Activiteiten’ vertelt meer over de ritten, de rittenkalender en andere activiteiten.

De wielerclub telt een 70-tal leden.

Heb je zelf interesse om je aan te sluiten bij de wielerclub, dan kan dit door je te registreren op onze webstek via de selectie “Registreren” in de navigatiebalk en gebruik te maken van het invulformulier.

Ook de bestaande leden kunnen zich als gebruiker registreren op de website door in de navigatiebalk naar “Registreren” te gaan en het formulier in te vullen. Enkel geregistreerde leden hebben toegang tot meer informatie op de website zoals de “Ride with GPS”-routes, rittenkalender, enz.

Heel wat info en antwoorden vindt je terug op onze webstek maar in geval van vragen kan je ons ook contacteren door het contact formulier onder “CONTACT” in te vullen of door een mail te sturen naar het algemeen adres bestuur@wielerclub-serskamp.be.